Wednesday, 28 August 2013

Takdir Temukan Kita

Assalamualaikum..

Jujue,

Did you know how much I love you babe?

Did you know how much I miss you?

Did you know I never thought that we would be such good friends like this?


Takdir temukan kita.

Kau yang selalu menjadi sahabat.

Kau insan yang selalu di samping aku ketika susah dan senang.

Kau yang selalu menjadi pendengar masalah aku yang remeh itu.

Kau yang selalu memberi kata-kata semangat ketika aku rebah.

Kau yang selalu menjadi perosak alam bersama aku.

Kau. Satu-satunya sahabat aku yang terlalu gilakan ayam KFC.

Kau, aku dan camwhore. Kita bertiga sebati.

Kau. Akan tetap menjadi sahabat dunia akhirat aku, jika diizinkan Allah.

Maaf jika sepanjang persahabatan kita, aku dah banyak sakitkan hati kau.

Akan aku doakan persahabatan kita.

InshaaAllah.

Aku sayang kau sahabat. Sayang.

*tiba-tiba aku rindu semua orang hari ni*

No comments:

Post a Comment